  • Data: 2011-02-14 18:36:48
    Temat: Re: Jak bronić się przed belką?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:ijbhh2$57f$1@inews.gazeta.pl...

    > Spa, postaraj się bardziej, bo Tusku nie zapłaci Ci za tak nieudolny PR...
    > ;-)
    > Korzystałem z polis w swoim czasie, wtedy, gdy lokaty z codzienną
    > kapitalizacją nie były jeszcze łatwo dostępne - i byłem bardzo zadowolony
    > tych produktów.

    Problem opisywany w mediach jest taki, ze ubezpieczyciele nie moga za duzo
    wystawiac tych polis, bo zwiazane jest to z ich kapitalami wlasnymi i innymi
    unijnymi regulacjami. Raczej specjalnych akcji promocyjnych nie bedzie ze
    strony ubezpieczycieli, bo nie mozna rozwijac tego na skale taka jak
    antybelek w bakach.
    Generalnie jak pamietam te polisy mialy oprocentowanie zblizone do dobrych
    lokat po opodatkowaniu a dodatkowo nie sa tak gwarantowane jak lokaty w
    bakach przez BFG i stad nie bedzie specjalnego 'parcia' klientow na te
    produkty.