  • Data: 2016-11-13 22:00:50
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Pojęcie bardzo indywidualne, szerokie, nie możliwe do sprecyzowania i
    > podlegające rozległym interpretacjom.
    > Trzeba było napisać ściślej. Może ograniczyć limitem...

    Nieprawda. Pojecie bardzo jasne i klarowne, tyle ze, tak jak przyznajesz w
    innym poscie, trudne do udowodnienia.
    I przeciez w innym poscie sie zgadzasz, ze oddawanie czegos co smakowało
    jako niesmakujace to oszustwo.

    > Nie bronię. Zrównuję do innych identycznych oszustw na drobne sumy
    > których w powszechnym mniemaniu (a na pewno tutaj) się nie potępia

    Czyli do wisienek kontowych?
    Ale przeciez w regulaminie banków nie ma, ze mozesz zamknac konto jezeli ci
    sie nie spodoba.
    Sa jasne przesłanki, jak długo konto masz miec, ile masz wykonac transakcji
    etc.

    > Albo inaczej bo znowu ktoś czegoś nie doczyta.
    >
    > Zrównuję do poziomu tych bezczelnych oszustów spod lidlowego sklepu te
    > wszystkie drobne występki których dopuszczają się firmy/sklepy na
    > tysiącach klientów a których nikt nie piętnuje.

    Ano własnie.
    Tyle tylko ze oszustwa sklepów jednak się pietnuje.
    I ja tych oszustw az tak duzo nie widze, ty twierdzisz ze jest ich cała
    masa alep rzykładów za bardzo podac nie umiesz.
    Swego czasu spory bałagan mieli w auchan i tam rzeczywiście regularnie było
    tak, ze robili promocje ale ceny nie zmieniali.
    Nie wiem jak jest obecnie bo własnie przez takie zachowania nie robię u
    nich zakupów.
    W biedrze czy lidlu czegos takiego nei zauwazyłem, pomijajac gramature
    opakowan. Tego nigdy nie sprawdzałem, ale zrobie to, jak ktos tu sugerował.

    > I oczywiście trzymając się tematu zrównuję "wisienkowiczów" do tego
    > rynsztoka bo oni też okradają banki w tak rozumiany tutaj sposób.

    Mam wrazenie, ze raczej relatywizujesz oszustwa.
    Ale moze to tylko kwestia przyjetej nomenklatury i standardów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."