  • Data: 2016-11-13 23:17:53
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 21:37, z pisze:

    > Zgodzę się z Tobą jeśli przyznasz że notoryczne zaniżanie cen na półce
    > sklepowej będziesz traktował tak samo.
    >
    > Zgodzisz się na równe traktowanie ordynarnego oszustwa?

    Przyznaję i zgadzam się, choć już bardzo dawno mi się to nie zdarzyło.
    Nie robię jakichś wielkich zakupów w marketach, wchodzę bez koszyka i
    więcej jak kilka rzeczy, które dam radę utrzymać w rękach nie mam na
    paragonie, więc ceny sprawdzam na bieżąco.

    > Klient banku nie zrobił tego na co liczył bank tylko perfidnie zrobił
    > coś odwrotnego. Literalnie jest w zgodzie z prawem ale moralnie naciąga
    > bank na kasę. Tak czy nie?

    Nie, bo nie łamie żadnych zasad regulaminu.

    > Gdzie tu widzisz różnicę? Jeśli Lidl zdawał sobie sprawę z regulaminu to
    > ewidentnie źle oszacował ilość klientów którym będzie się chciało
    > zwracać pudełka.

    Gdyby towar zwracali tylko Ci, którym zwrot się należał, to nie było by
    problemu.
    W przypadku rachunku, jeśłi nie ma warunków utrzymania, to mozesz zamknać
    i niczego nie naruszasz. Z reguły nie ma tak, że dają coś całkiem za free.
    Zawsze jest jakieś ale, jakiś okres, jakaś opłata, mniejsze odsetki - co
    jak co, ale bank, to już na pewno lepiej umie liczyć niż sklep, no może
    z wyjątkiem Citka

    > Bank też może źle oszacować straty nowej durnej promocji.
    > Będzie lamentował, protestował i powoływał się na uczciwość czy potulnie
    > poniesie koszty promocji?

    Nie słyszałem, żeby lamentował. Za to słyszę czasem o zmianach,
    albo skonkretyzowaniu regulaminów, ale o szczegóły to nie do mnie.
    Ene-cośtam jest w tym ekspertem :-)

    > Zawsze może powiedzieć że za ciężko mu było odnosić pełne pudełka więc
    > opróżnił do kibla.

    No i to jest ta dyskretna różnica, której organizator promocji nie
    oszacował.