  • Data: 2009-02-11 07:12:18
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 21:34:53 +0100, grzessiek napisał(a):

    > Dieter,
    >
    > przenoszę dyskusję z GL na grupę. proszę Cię o odpowiedź skąd ten kurs?
    >
    > jeżeli to by się sprawdziło to dla mnie byłoby to sztuczne uwalanie PLN
    > z zamiarem przejęcia nieruchomości w Polsce.
    >
    > jeżeli to coś więcej to na czym to polega - szukasz punktów zwrotnych i
    > zakładasz że rozpoczęte w nich ruchy będą trwały do kolejnego? tzn. że
    > określasz czas zwrotu rynku bez możliwości przewidzenia jego kierunku?

    Gdyby to miało się sprawdzić to będziemy mieli masarkę wsród ludzi
    zapakowanych w kredyty CHF oraz ich rodziny (przecież banki dawały kredyty
    także "razem z rodzicami"). Nie twierdzę że ten kurs nie jest możliwy ale
    to co przetoczyło by się teraz przez Polskę po tej bańce na
    nieruchomościach, przy tym kursie, zapisałoby się ostro w historii.

    Dieter - czy nie uważasz że nawet jeżeli będzie taki kurs (nie mówię że
    nie), to w drugim półroczu tego roku, powinna być jakaś mocniejsza korekta
    po obecnych wzrostach?

    Póki co cieszę się że nie mam żadnego kredytu :-D ale za kilka lat trzeba
    będzie się posiłkować aby zmienić obecnie posiadane M na większe_M :)
    Ciekaw jestem jakie mnie cykle wtedy "załapią"....