eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak ładnie podziękować za współpracęRe: Jak ładnie podziękować za współpracę
  • Data: 2009-07-09 22:35:50
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: filip lach <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > W Multi nic się nie da wywalczyć.
    >
    >
    > Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę
    > podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie
    > oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty
    > bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :)

    Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W
    Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest.
    Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z
    reklamacjami.
    Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa
    zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio
    zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i
    rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia
    pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku,
    od sprawnego realizowania dyspozycji.

    PRowo bank leży. Cały koncept AQ jest według mnie do zaorania.
    Próbowałem kilkukrotnie korzystać z usług doradców, ale poziom
    wyedukowania i merytoryczny doradców, z którymi się spotkałem w żaden
    sposób nie spełniał moich oczekiwań. Z doświadczenia wiem, że jak już od
    wielkiego dzwonu stawię się w oddziale, to najlepiej łapać stażystę,
    który może niewiele wie (ale to podobnie jak doradcy AQ) to przynajmniej
    wykazuje się entuzjazmem.
    Nie jestem typem klienta, który potrzebuje private banking, tylko
    sprawnego systemu transakcyjnego i oddziału, kiedy potrzebuję coś w nim
    załatwić. I te potrzeby Multi załatwia i jest dla mnie najtańszy.
    Więc na Twoje "Po co checz mieć u nich konto" odpowiedzi może być wiele.
    Rozumiem, że realizujesz zasadę, że jeden niezadowolony klient zrazi
    iluśtam potencjalnych (twoje prawo), ale przybastuj już, proszę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1