    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak liczyć osobiste finanse?
    Date: Tue, 25 Sep 2012 21:38:13 +0200

    >Używam MS Money od 15 lat. Teraz tę wersję, którą wskazał witek (pod Win
    >7). Wiele rzeczy nie działa (zwłaszcza te, które używały serwisów
    >internetowych). Jednak to, co działa, jest bardzo dobre i wielce
    >przydatne, zwłaszcza, że za free.

    Też moje trzy grosze wtrącę. Z programów tylko Quicken, najlepsza stara
    wersja 5 z 95 czy 96 roku. Używam nieprzerwanie od 17 lat, na starym
    laptopie z Win98, na XP też chodził. Tylko po roku 2000 daty inaczej
    wyświetla. 25/9' 2 zamiast 25/09/02. Super raporty i wykresy, łatwe do
    personalizacji. MSMoney próbowałem, to bullshit.

    Ale najwygodniejszy, pomijając strach przed fraudem, to kontomierz.pl

    I taka smutna refleksja. Wpisuje wszystko od lat, przeglądam raporty, wiem
    ile na paliwo, na gaz, na prąd czy żarcie. Ale żadnej wymiernej korzyści nie
    odniosłem, nie przybyła ani złotówka. Czyli jeden ch......, czy wiesz na co
    wydałeś czy nie i tak kasy brakuje