  • Data: 2002-08-29 18:01:58
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: "Jerry" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, to jak to w koncu jest... masz ten rachunek czy nie? ;) W przypadku
    > 'prawdziwej' karty przedplaconej rzeczywiscie nie trzeba miec rachunku, bo
    > informacja o tym ile mozesz wydac znajduje sie zapisana na karcie. W
    > przypadku karty o ktorej mowisz rachunek trzeba miec i informacja o stanie
    > srodkow znajduje sie w banku.
    >
    > Maciej

    Nie trzeba mieć osobnego rachunku. Karta pre-paid ma swój numer i rachunek w
    systemie informatycznym banku. Pisząc o wpłacie na rachunek karty użyłem
    skrótu myślowego. Od strony klienta wygląda to rzeczywiście tak, jakby
    istniała tylko sama karta.
    Nie jest też prawdą, że informacja o wpłaconych środkach znajduje się na
    karcie. Informacja taka jest bowiem za każdym razem sprawdzana w procesie
    autoryzacji transakcji (podobnie jak w przypadku "normalnej" Maestro czy
    Visy Electron).

    Jerry