  • Data: 2003-02-28 13:38:27
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Na co ? Ze pekaosa ma IMHO najgorsza oferte z mozliwych ? No ale jak
    bierzesz
    > pod uwage tylko humanoidalne-zlecenie, to ręcę opadaja ;-) Skoro jestes
    taki
    > zadowolony z pekaosa, to miej sobie to konto i ciesz sie nim ;-)))

    Co to, argumentow braklo? ;)
    Przedstawilem swoje racje, w tym to, z jakich produktow bankowych korzystam.
    Pokaz mi lepsza oferte DLA MNIE.
    Poza tym, to ja reczne, kazdorazowe wklepywanie zlecen , jakie Ty uwazasz za
    lepsze, uznalbym za humanoidalne. Ja raz je zlecilem i na tym koniec.
    Prawdaz? ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Nigdzie nie twierdze nawet, ze to dobry bank, bo ma sporo wad - w
    jednym z postow tez je wymienilem. Natomiast zlecenie stale jest naprawde b.
    wygodnym produktem. Kuniec.