    Date: Sat, 30 Apr 2022 07:21:57 +0200
    Subject: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <6266a5f8$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <62680eac$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <62681b73$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <6268556c$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <6268d273$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <626946af$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <62696ff3$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <626af628$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <626bd9bd$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <626c1278$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <626c3692$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-29 o 21:03, _Master_ pisze:

    > Tylko że Ty piszesz że "ja jestem głupi"
    >
    > Piszesz ciągle tylko o mnie.
    >
    > Zauważyłeś? ;0)

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale większość dyskutantów od początku
    nie wierzyła, że można Ci cokolwiek wytłumaczyć i odstąpili.
    Ostatnie niedobitki odpadły jak zobaczyły, że nie rozumiesz nawet
    jak się ustala cenę chleba.
    Zostałem więc prawie sam na placu boju i piszę dalej do Ciebie, bo inni
    zwątpili
    i może dlatego odbierasz to tak osobiście.

    Próbowałęm na przykładach, zadałem nawet dodatkowe pytania, ale nie
    umiesz odpowiedzieć, a te pytania gdzie odpowiedzi są sprzeczne z Twoim
    przekazem zignorowałeś.
    Trzeba było jednak napisać elaborat a nie sypać ogólnikami:

    Z dyskusji wynika, że w temacie wibor nie masz nic do powiedzenia
    i przeszedłęś właśnie do partyjnego wykładania filozofii bankowości.
    Deklaracja, że zlikwidujecie np KNF to mżonka na dziś, więc czego
    oczekujesz?

    Jak pojawia się konkretne pytanie, to uciekasz w hasła
    typu banksterskie lobby czy lewackie mendy.

    Pytałem o ten zachód, który w tak cywilizowany sposób udziela kredytów,
    to nie potrafiłeś podać gdzie nie ma wskaźników typu wibor.

    Wygląda na to, że chciałeś po prostu pojęczeć, że chcesz inaczej,
    bo nie rozumiesz rynku.
    Taki przekaz ja wyniosłem.

    Jak by tak zebrać Twoje jęczenie
    (banksterka żeruje, faszystowskie zapisy, zmowa cenowa, pazerni banksterzy)
    to myślę, że mógłbyś próbować jako paskowy w TVP Info.