  • Data: 2022-05-02 22:47:06
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-05-02 o 20:04, _Master_ pisze:

    > Że KURWA CO? To jest przymus na 5-8 lat.
    >
    > Tak właśnie banksterka manipuluje
    >
    > "Komisja Nadzoru Finansowego w przeszłości chciała, by banki oferowały
    > stałe oprocentowanie przez okres co najmniej 10 lat. Ostatecznie stanęło
    > na 5 latach."
    >
    > https://subiektywnieofinansach.pl/kredyt-hipoteczny-
    ze-stalym-oprocentowaniem-dlaczego-w-polsce-nie-ma/

    > I co dalej będziesz pisać o mnie skoro udowodniłem Ci manipulację.
    >
    > Odważysz się w końcu coś napisać merytorycznie?

    Nie wiem co Ci się wydaje, że udowodniłeś, ale nadal nie rozumiesz
    podstawowych praw rynku. Skoro banki oferowały (załóżmy chwilowo, że
    tak) kredyt ze stałym oprocentowaniem, to był on jednak tak niekorzystny
    ze względu na wysokie raty,
    że nikt go nie chciał. Po co więc rozwijać i oferować produkt, którego
    nikt nie chce?
    Czego w tej relacji bank-klienci nie rozumiesz?
    W innych krajach może było stabilniej finansowo na rynku i banki nie
    bały się
    dać stałego oprocentowania na długi okres na sensownych dla klientów
    warunkach,
    to było zainteresowanie i produkty bardziej powszechne niż u nas. Taki
    rynek.