  • Data: 2003-07-04 19:39:26
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <be3htm$j03$1@news.onet.pl>, AG wrote:

    > Nie zostanie zawieszone, poniewaz ja mam adres w USA, mam karte Visa z USA i
    > konto czekowe w USA i wszystko zostalo zweryfikowane przez PayPala

    I tak Ci moga zawiesic.
    http://www.paypalwarning.com
    Ta strone zrobil prawdziwy amerykanin ktory jak przelal 10000$ to mu
    zablokowali. I jest mase innych takich.
    Jeszcze tu: http://www.paypalsucks.com

    To sa zlodzeje.

    Czesto blokuja na przyklad konta sluzace do zbierania na kampanie
    polityczne niezgodne z przekonaniami politycznymi wlascicieli Paypala.
    Na pryklad http://www.whatreallyhappened.com sobie poczytaj historie.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl