  • Data: 2003-07-04 21:25:38
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "AG" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:2f4a.00000c01.3f05db2b@newsgate.onet.pl...
    > Czy ja wiem, czy to sa zlodzieje....
    > mi tez zablokowali konto pomimo zweryfikowania sie. poprostu chca
    potwierdzenia
    > inforamcji faxem, co tez uczyilem z miesiac po zablokowaniu konta. konto
    > odblokowali, a kasa nie przepadla. mysle, ze ci, co tak poszkodowani sa,
    > poprostu dostali jakas kase, ale nie mieli odpowiednich dokumentow
    > legalizujacyh ich pobyt w usa i zablokowali z tego powodu lub mieli zla
    > historie kredytowa.

    To jest tak, ze dopoki nie zweryfikuja Ciebie na 100% dopoki nie bedziesz
    pewny, ze nie zablokuja.
    Aby byc pewnym i zweryfikowanym to nalezy posiadac karte z USA i adres z
    rejestracji u nich musi sie zgadzac z tym przypisanym do karty, ale to nie
    wszystko. Trzeba miec konto czekowe, ktore przypisujesz do PayPala i wowczas
    dajesz im pozwolenie aby oni pobrali z niego dwie drobne sumy (kilkanascie,
    kilkadziesiat centow) i nastepnie oni to zwracaja i Ty masz sprawdzic w
    banku jakie to byly sumy i im podac i po tym nastepuje 100% weryfikacja. I
    to jest bardzo dobre. Eliminuje to oszustow, bo system weryfikacji jest
    zlozony. Widocznie tym, ktorym zablokowali ta weryfikacja wyszla bokiem.