  • Data: 2003-07-04 23:21:53
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "AG" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:2f4a.00000c2f.3f05e8e2@newsgate.onet.pl...

    > Poprawka: nie zabieraja nic z konta. Oni ci przelewaja na konto 2 przelewy
    > malymi kwotami, a potem wpisujesz te kwoty, aby sie zweryfikowac. To jak
    karte
    > weryfikujesz, to robia 2 transakcje na male kwoty.

    Nie, nie, najpierw Ci zabiaraja mala kwote i nastepnie wplacaja w dwoch
    roznych ratach. Sam to przerabialem kilka dni temu i tak tez bylo, ze
    najpierw mi ubylo z konta $1,12 i nastepnie mialem od nich dwie wplaty,
    ktore musialem podac w weryfikacji. Nikt nie daje za darmo zadnych pieniedzy
    w USA, nawet jesli to sa centy. Tam nawet jak pojdziesz do sklepu i
    zabraknie Ci centa to Ci nie sprzedadza coli czy bulki tak jak analogicznie
    w Polsce przymyka sie oko na kilka groszy.