  • Data: 2011-01-12 16:57:04
    Temat: Re: Jak przesłać pieniądze z Norwegi do Polski
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/12/2011 2:40 AM, kaktus wrote:

    > W jakich przypadkach wysyłanie pieniędzy jest bezpłatne?
    > Wysyłanie pieniędzy do krewnych i znajomych jest bezpłatne, jeśli jako
    > źródło finansowania używane jest saldo konta PayPal lub rachunek bankowy
    > (w krajach, w których znajdują się rachunki bankowe).

    nie wiem czy bezplatne, jaks smieszna kwote sobie jako prowizje biora za
    wysylke. U mnie wychodzilo to 5 zl na kazdy przeslany 1000 zl.
    moze zalezy to od kraju.

    > Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jesli w norwegi przeleje ze swoje konta
    > na konto paypal, nastepnie z paypala wysle pieniadze na konto paypal
    > polskie i w polsce wyplace na swoje konto w banku w polsce to wszystko
    > bedzie bezplatnie ?

    z wyjatkiem jak wyzej.

    przeslanie z konta na paypal i z paypal na konto bezplate, czyli wpłaty
    i wypłaty.
    za przeslanie pieniedzy w samym paypalu jakąs prowizje zawsze sobie ode
    mnie pobierali.