    From: "JarekG" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak rozumieć ten zapis? (wniosek o KK)
    Date: Fri, 9 Feb 2007 11:16:53 +0100

    Banki przed udzieleniem kredytu sprawdzają Twoją historię w BIKu i nie tylko
    to czy masz obecnie zadłużenie, miałeś problemy ze spłatą ale również czy
    dotychczasowe zadłużenie spłacałeś terminowo. Dostajesz za to wyższą ilość
    punktów. Więc korzystniej dla Ciebie będzie to podpisać, bo zawsze w
    przyszłości możesz mieć ułatwienia, jako "sprawdzony kredytobiorca",
    Pozdrawiam, J.