eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe.Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-28 11:15:49
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    >> karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    >> interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy,
    >> więc myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP
    >> oznacza Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    >> Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest
    >> zwolniona z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś
    >> używać najczęściej.
    >
    > Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    > volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to kawalek
    > plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.
    >
    > Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Mysle, ze zeby dbac o marke to najpierw trzeba ja miec !

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1