eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe.Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Date: Tue, 28 Sep 2004 13:15:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <cjbh5t$i9r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl> <cjanp3$2ji$1@mamut.aster.pl>
    <cjbf1p$iup$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.37.234
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1096370173 18747 80.55.37.234 (28 Sep 2004 11:16:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2004 11:16:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317662
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    >> karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    >> interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy,
    >> więc myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP
    >> oznacza Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    >> Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest
    >> zwolniona z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś
    >> używać najczęściej.
    >
    > Widzisz, dbalosc o klienta wylazi w szczegolach. To tak jakby np.
    > volkswagen zmienil logo, ale jeszcze przez pol roku wstawial stare w
    > najdrozszych modelach, bo szkoda wyrzucac. Niby nie stanowi, bo to kawalek
    > plastiku, ale jak fatalnie swiadczyloby o producencie.
    >
    > Tutaj chodzi dokladnie o to samo. Karta kosztuje grosze, a marka?

    Mysle, ze zeby dbac o marke to najpierw trzeba ja miec !

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1