    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Date: Tue, 19 Mar 2013 20:47:44 +0100

    W dniu 2013-03-19 20:25, szod pisze:

    > Zobaczymy co będzie jak w końcu udostępnią ludziom dostęp do wypłat
    > większej gotówki. Wiecznie nie mogą blokować pieniędzy. Sami sobie
    > smrodu narobili, teraz trzeba ponieść konsekwencje :P

    Tak czy siak Cypr już jest bankrutem.
    Sam pomysł żeby UE tak małej gospodarce dać tyle kasy, tak ją zadłużyć
    był poroniony. Drugi jeszcze bardziej poroniony pomysł żeby kazać czy
    sugerować "kradzież" z kont obywateli. Teraz kombinują jak żyć i nie
    otwierać banków :-) Oj będzie się działo :-)
    Urzędasy w UE są jeszcze bardziej po... niż myślałem :-)