  • Data: 2002-09-15 00:32:00
    Temat: Re: Jak szybko w mBanku
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:am0344$g0e$1@news2.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Jak szybko załatwiane są formalności w mBanku.
    > Wysyłam przez internet zgłoszenie i co dalej?

    i czekasz..... czekasz.....
    wszystko jest opisane na ich stronach
    przyslą ci umowę do podpisania, ze 2 razy zadzwonią żeby ustalić hasła

    albo poczytaj bo po to tam napisali:
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml

    cała procedura może trwać nawet miesiąc, dużo zależy od poczty i tego jak
    szybko wyslą do ciebie umowę
    lepszym rozwiązaniem jest chyba samemu wydrukować formularz ze strony ,
    wypełnić podpisać i wysłać

    > PS. Ogólnie, warto korzystać z ich usług?

    ogólnie warto
    poczytaj na tej grupie
    znajdziesz dużo opinii

    CNU