  • Data: 2009-08-10 12:53:26
    Temat: Re: Jak tanio wyslac na konto do Niemiec 120 Euro ?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 10, 2:41 pm, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:29f472d3-5371-46a6-8884-167cb947c40b@
    m20g2000vbp.googlegroups.com...

    > - paypal jest tanszy 1euro za 1 lub wiecej przelewów w jednej paczce
    > - mozliwe ze szybszy gdy juz obie strony maja konta zweryfikowane
    > - najszybszy gdy strona która wysyla ma kase na saldzie paypal a ta która ma
    > otrzymac lubi placic paypalem
    >
    > --http://zbanki.prv.pl- darmowe bankowaniehttp://zlokaty.prv.pl- kalkulator
    lokathttp://zvoip.prv.pl- tanie voipowanie

    Nie wiem czy jest tanszy biorac pod uwage, ze sa w Polsce konta gdzie
    przelewy SEPA sa... darmowe.

    Biorac pod uwage, ze paypall to jednak dodatkowy "wysilek" bo raz, ze
    musisz miec konto w tym systemie to dwa, ze odbiorca tez musi takie
    konto miec.

    A rachunki bankowe sa jednak powszechniejsze wiec wiedzac, ze chce sie
    robic takie przelewy wystarczy zalozyc odpowiedni rachunek i juz. :)