eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
  • Data: 2011-08-16 05:40:00
    Temat: Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 00:47:32 +0200, skippy napisał(a):

    > Czyli twierdzisz, że z wyprzedzeniem zawsze wiesz o co chodzi.
    > Tego się nie da zrozumieć inaczej.

    > Masz inne dane, niż historyczne? (pytanie retoryczne)

    > To nie są dane, tylko narzędzia analizy. Metodologia. Losowanie. Ale nie
    > dane do analizy.
    > Strasznie plączesz to wszystko.

    > Masło maślane. Znać się na branży to znaczy wiedzieć jak działa u innych.
    > I znać historię tego działania.

    > Tak jak nie każdy namaluje obraz olejny tak samo nie każdy będzie umiał
    > skutecznie zarabiać na giełdzie.
    > Nikt tego do siebie nie dopuszcza.
> [...]

    W gardle mi zasycha od powtarzania. TO NIE JEST KOSTAKA DO GRY. Przy kostce
    do gry prawdopodobieństwa się nie zmieniają: możesz z dużą dozą pewności
    "wygrać" jedynkę (trejd) raz na 6 rzutów (prawdopodobieństwo że nie trafisz
    wynosi ani razu wynosi 0.33). Im dłużej będziesz rzucał tym bardziej
    zbliżysz się do tej 1/6 wygranych.
    Przy najprostszym rynku jeśli na 1000 'głów i ramion' wypadło kiedyś 600
    spadków, to wcale NIE oznacza że DZISIAJ prawdopodobieństwo wygranej (na
    spadek) jest 6/10. To tylko piszę i powtarzam w kółko. Reszta to dodatki ;)
    Wy zakładacie że rynki się nie zmieniają, że postępując zgodnie z historią
    będzieci do przodu. Przeczytaj sobie fajny fragment z totusa o tramwajach.
    Ja tylko twierdzę że rynek nie zachowuje się jak tramwaje.