  • Data: 2007-09-28 06:53:23
    Temat: Re: Jak to działa - RPP stopy procentowe, bank i kredyt
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Wrz, 13:54, <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ktoś może mi wyjaśnić, na jakiej to działa zasadzie - RPP podwyższa stopy
    > procentowe, o 0.25, a kredyt w banku rośnie np. o 1%. Dlaczego??
    >
    > --

    oprocentowanie kredytów zależą od stawek WIBOR, LIBOR, które zmieniają
    sie codzienie.

    Stawka WIBOR/LIBOR/EURIBOR, + marża stała banku =oprocentowanie
    kredytu.

    Do stawek, Banki doliczają swoją marżę stałą, która jest uzależniona
    od relacji kwoty kredytu (pożyczki) do wartości nieruchomości, którą
    będzie stanowić.
    Jak w innym banku w Polsce oprocentowanie tego kredytu będzie niższe
    lub wyższe, to tylko jest uzależnione, jaką bank naliczył marżę, która
    jest jego zarobkiem?

    więcej
    http://michalasman.bblog.pl/
    http://www.assman.com.pl/index-sub.pl?pid=207