    From: "Waldek" <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to sie liczy ?
    Date: Wed, 25 Jan 2012 23:42:21 +0100

    news:159e1378-d93f-48e2-9a25-77a4e30c019e@c21g2000yq
    i.googlegroups.com...
    On 25 Sty, 22:09, quwert <Q...@Q...PL> wrote:

    > W dalszym ciągu naliczają odsetki "od tysiaka".
    >

    >A ktora karta niby tak ma? Prawo polskie nie zezwala na cos takiego.
    >Odsetki placi sie od kwoty faktycznego zadluzenia.

    Hmm ... zaczalem szperac w temacie i sam nie wiem :]
    bo jesli jest kilka transakcji zadluzonych od ktorych sa liczone odsetki
    (od kazdej oddzielenie % x ilosc dni zadluzenia) to taka wplata czesciowa
    niby mialaby anulowac ktora z kolejnych zadluzonych transakcji
    - czy tez, wowczas jest zliczane zadluzenie od kazdej transakcji
    do dnia wymaganej splaty, a potem jest juz liczone od sumy zadluzenia

    Przy okazji, tu dla mnie nowosc - niektore banki (tu cytat - pozniej zrodlo)
    (...)
    odsetki są liczone za każdy dzień w którym jest zadłużenie na karcie
    zgodnie z oprocentowaniem karty
    (uwaga niektóre banki zaokrąglają zadłużenie do np 100 zł. - CitiBank,
    wtedy jeżeli mamy 120 zł zadłużenie odsetki są liczone od 200 zł).
    (...)
    http://droga-do-wolnosci.blogspot.com/2010/09/jak-na
    liczane-sa-odsetki-na-karcie.html

    Temat zaczyna byc ciekawy i chyba wart rozkminienia
    bo kazdy cos tam wie, ale moze nie do konca - jak to sie kreci ;)

    Pozdo