    From: "Waldek" <j...@t...mam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to sie liczy ?
    Date: Thu, 26 Jan 2012 08:25:08 +0100

    news:1c605e1b-24c1-4c71-b241-619a5590cab7@hs8g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 25 Sty, 23:42, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:

    >Jakas bzdura. Mam karte Citi i nie ma tam zapisu, ktory by pozwalam na
    >naliczanie odsetek w taki sposob, a gdyby nawet to byloby to nizgodne
    >z powszechnie obowiazujacymi przepisami prawa.
    >W Citi sa zaokraglane limity do 100PLN, ale na pewno nie podstawa to
    >naliczania odsetek.

    OK - dzieki :)
    Podsumowujac w formie kawa na lawe :
    - jest sobie X transakcji bezgotowkowych na karcie
    od kazdej z nich sa naliczane odsetki za kazdy dzien od momentu zaksiegowania
    a) jesli w okresie GP (np. 24dn) splacimy calosc zadluzenia - odsetki sa
    umarzane
    - to jest jasne i logiczne dla wszystkich :)

    b) Mamy ostatni dzien GP i wplacamy wymagana kwote minimalna
    jesli zalozymy ze jej wys. jest ustalana wg. naliczonych juz odsetek
    to splaca je (suma odsetek od X do dnia zamkniecia wyciagu )
    i teraz mamy juz liczone odsetki od calkowitej kwoty zadluzenia
    na dzien zamkniecia wyciagu do chwili obecnej (24 dni)
    zas kazda nastepna wplata < kwoty zadluzenia
    pokrywa najpierw naliczenia a na koncu dopiero pomniejsza podstawe
    od ktorej sa liczone odsetki za nastepne dni od dnia wplaty

    Czy powyzsze "rozumowanie" jest poprawne czy bardziej to zamotali ?