  • Data: 2011-03-22 21:36:57
    Temat: Re: Jak umożliwić pobranie pieniędzy innej osobie...
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.03.2011 19:20, MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > 200k kartami to się ktoś zamęczy... Ja czasami wypłacam kartami kwoty w
    > okolicach 100k. Zazwyczaj muszę używać dwóch bankomatów, przy pechu
    > trzech przy szczęściu jednego. Zatem tobie wróżę nie mniej niż 2
    > bankomaty, a najpewniej 3.
    > 200k to minimum 50 transakcji, w praktyce więcej (bywa, że kończą się
    > stówki i trzeba brać w drobnych, dwusetek nie uświadczysz w praktyce).
    > Zajmie to tak na oko ponad półtorej godziny (a przy pechu związanym z
    > ilością i jakością bankomatów może być i 3 godziny), więc aspekty
    > związane z bezpieczeństwem też zaczynają mieć istotne znaczenie.
    Zgadzam się, dlatego wolałbym uniknąć bankomatowania.

    > Jeśli chodzi tylko o historię rachunku widoczną przez internet, to nie
    > spotkałem się aby przy wypłacie było widać kto wypłacał (przetestuj to w
    > swoim banku i tyle). Jeśli natomiast chodzi o to, aby później nie dało
    > się udowodnić kto wypłacał, pozostaje jednak tylko karta (karty).
    Hmm, jak patrzę w historię, a trochę tych rachunków mam, to w każdym
    wyraźnie widać, kto wypłaty dokonał - właściciel czy pełnomocnik,
    ponieważ podane jest imię i nazwisko wypłacającego.

    Oczywiście przy wypłacie w oddziale wymagany jest podpis, więc zostanie
    ślad, kto wypłacał na papierowym potwierdzeniu w archiwum bank. Lecz
    chciałbym, żeby w historii rachunku i na miesięcznym wyciągu było
    podane, że wypłaty dokonał posiadacz rachunku, a nie pełnomocnik.