  • Data: 2004-09-12 15:47:45
    Temat: Re: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Od: "Maciek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kasują
    >
    > Pewien gość wszedł do salonu Mercedesa i go skasowali na 150kPLN. ZA NIC.
    Konto w PEKAO to raczej POLONEZ a nie Mercedes :-)

    > P.S. Ja też płacę te 11,50, tyle, że wiem za co. I mniej ważne jest to,
    czy
    > jestem bardziej zadowolony, czy mniej. Po prostu uważam, że dla mnie to
    > najlepszy ROR jeśli chodzi o stosunek jakości i możliwości do ceny. Inna
    > sprawa, że przenosiny rachunku dla mnie są mocno skomplikowane.
    Ja place 8,50 glownie za dostep do duzej sieci bankomatow. Drugie konto mam
    w mBanku i cieko jest u mnie w miescie wybrac z niego gotowke. Dopuki nie
    musze chodzic do oddzialu to wszystko jest ok nawet te 8,50 jestem w stanie
    przelknac. Denerwuje mnie to ze inne banki jakos potrafia rozwiazac pewne
    sprawy tak zeby nie tworzyc kolejek w oddzialach.

    Maciek