  • Data: 2009-07-10 20:10:19
    Temat: Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

    Tomek z Wawy zapewne miał na myśli albo odsetki albo ubezpieczenia.

    karta kredytowa prawie nigdy nie ma zupełnie darmowego grand periode
    gdyż jeśli ktoś wykorzystuje cały grand periode, z reguły w większości
    banków zapłaci za tzw."ubezpieczenia" jakiś ułamek procenta limitu, np.
    0,40% albo 0,36% co od kilkudziesieciotysięcznego limitu daje np. 100zł

    Tomek z Wawy myśli zatem i kalkuluje zupełnie słusznie, że
    a jeśli ktoś spłaca minimalnie i płaci kilkaset zł odsetek, to stać
    go i na dodatkowe 15zł. A jeśli nawet jedzie na GP, to płaci ubezpieczenia
    a jeżeli kogoś stać na ubezpieczenie, to stać go i na dodatkowe 15zł za
    prowadzenie niepotrzebnego mu rachunku osobistego premium millenium

    praktykowany i polecany przeze mnie wyjątek, to korzystanie z karty
    w systemie 29+2/28+2 dni, czyli spłacanie dzień przed końcem okresu,
    aby system naliczył ubezpieczenia od zerowego salda. W ciągu 2 miesiecy
    nazbiera się w sumie 57 dni (i to nawet w bankach dających tylko 54 dni
    czy 52 dni GP), a ubezpieczenia się nie płaci ani złotóweczki.