  • Data: 2004-09-04 09:54:08
    Temat: Re: Jak wybrać IKE?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Sep 2004 07:00:29 +0200, "ATZ Rzeszow"
    <a...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Idea moze dobra ale wykonanie fatalne. Mam wplacac kase i czekac na nia 30
    >lat bo zacheta bedzie zwolnienie z podatku belki? Otoz podatku belki moze
    >nie byc juz za pare lat, biorac pod uwage 'ogromne' wplywy jakie otrzymuje
    >z tego tytulu skarb panstwa. Mysle, ze ike umrze smiercia naturalna i
    >okaze sie nastepnym przekretem w stylu nfi

    niestety w naszym kraju tak dlugoletnia inwestycja jest obarczona
    wielkim ryzykiem. przez 30 lat ustawy podatkowe zmienia sie z 15 razy.
    a jak lepper dojdzie do wladzy to moze np. nalozyc 50% podatek :)

    sam zdazylem sie juz naciac - i nie mowie tu o bledach minionego
    okresu typu ksiazeczki mieszkaniowe czy przedplaty na samochod, ale o
    calkiem swiezych historiach - jak wstepowalem do kasy mieszkaniowej
    tez mialo byc pieknie, np. duza ulga budowlana po zakonczeniu
    oszczedzania. tymczasem juz w trakcie oszczedzania okazalo sie, ze
    panstwo jest po to, aby lupac podatnikow (wielokrotne "interpretacje"
    min. fin. na niekorzysc oszczedzajacych), a po 5 latach okazalo sie,
    ze jest zupelnie inaczej, a ulge moge sobie...
    przykro mi, ale nasze panstwo solidnie przez ostatnie 15 lat
    zapracowalo na brak zaufania.

    G.