  • Data: 2004-09-08 12:44:29
    Temat: Re: Jak wybrać IKE?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> wrote:
    > Chyba nie bo dominuje wiejski poglad: 'bedo sciagac te newsy po RSS
    > to ni wejdo na nasze dabliu-dabliu-dabliu i im sie te pikne
    > skajskrejpery we flaszu nie wyswietlo'.
    >
    > Zauwaz, ze z reguly portale tematyczne (vortale) oferuja agregacje.

    Jest juz do wiadomosci, do bankow jeszcze niestety nie - ale mozna pobierac
    sobie do witryn internetowych :) (bo mam system, ktory generuje plik XML -
    niestet do czytnikow sie nie nadaje to).
    Mysle ze w wielu przypadkach wszystko rozbija sie o finanse... Gdybym mial
    kase i/lub dobrego taniego informatyka - nie ma problemu - a tak....

    http://www.PRnews.pl