  • Data: 2008-08-23 19:51:07
    Temat: Re: Jak zainwestowac 100 tys. zl ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g8pboc$djk$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę że masz złe doświadczenia z doradcami którzy sprzedają tylko polisy
    > funduszami. Rozumiem Cię oczywiście. Napewno już spotkałeś się z kimś
    > takim
    > kiedyś. I także rozmawiałeś z doradcą z mojej firmy, tak?

    Nie korzystam z usług doradców, wybieram te inwestycje, gdzie faktycznie
    całość wkładu zarabia na mnie, a nie na
    prowizje dla pośredników. Co do twojej firmy i twojego nazwiska, to w ogóle
    nie wypowiem się z czym mi się kojarzy, ale na pewno są to skojarzenia
    niewiele mające wspólnego z inwestycjami.