  • Data: 2007-06-14 02:35:08
    Temat: Re: Jak zalozyc konto bankowe w USA?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kjvirtual wrote:

    > Facet bzdury opowiadasz, SSN nie jest wcale wymagany. Online nie zalozyc bez
    > SSN, ale offline bez problemu. To sa formy HSBC, wiec zapewniaja konta i dalej
    > te konto mam. Potwierdzenie adresu to juz przezytek, juz o to nie pytaja jak
    kiedys.

    Ziew... przeczytaj mojego posta 2x, pozniej przemysl co napisalem. Jak
    juz przemyslisz, to podaj bank ktory zalozy Ci konto bez SSN, bez
    potwierdzenia adresu, bez waznej wizy (przypominam, ze wiza w paszporcie
    traktowana jest jako drugi ID) i bez fizycznego stawienia sie w banku,
    na podstawie kserokopii paszportu z dzikiego kraju. Obiecuje jutro
    zadzwonic do niego i potwierdzic te twoje rewelacje. Nastepnie opisze
    tutaj czy rzeczywiscie jest to mozliwe.
    Aha, rozmawiamy o zwyklym koncie checking lub savings... Nie zadnym tam
    secured credit card czy CD.

    Jacek