  • Data: 2024-08-20 17:13:22
    Temat: Re: Jak zaplacic BLIKiem przez telefon???
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Aug 2024 12:16:43 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > No nie da się, bo nie da się.
    > Chcę wpłacić na coś drobną kwotę, otwieram na telefonie link do płatności, Blikiem
    najwygodniej więc otwieram apkę banku, przechodzę
    > na zakładkę apki płatność Blik, zapamiętuję cyfry, przechodzę do okienka płatności
    i wpisuję cyfry, teraz muszę wrócić do apki banku
    > zatwierdzić płatność i chu chu, po przejściu do apki banku (gdy apka była
    pomniejszona jako okienko to była cała biała ramka) brak
    > możliwości potwierdzenia, jedynie "ponownie wygeneruj kod Blik", zapętlenie, no q..
    nie da się bo nie da się.
    > A na kompie nie widzę możliwości zapłacenia Blikiem.

    Na kompie otwierasz link do płatnosci (Ale najpierw sprawdzasz !!),
    a na telefonie otwierasz apke banku.

    Ale u mnie dziala normalnie na tlf - otwieram link w przeglądarce,
    minimalizuje, otwieram apke banku, generuje kod blik, kopiuje,
    przeskakuje do przeglądarki, wklejam kod, przeskakuje do apki,
    akceptuje, przeskakuje do przegladarki.

    łatwo, szybko i przyjemnie :-)

    J.