  • Data: 2010-03-25 20:57:48
    Temat: Re: Jak zbudowac sobie pozytywna historie w bik?
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka lat temu miałem trochę namieszane, miałem odmowę kredytu hipotecznego,
    okazało się, że była żona troszkę namieszała na wspólnym koncie, wziąłem kartę
    kredytową pod zastaw lokaty w Multibanku (oni na bieżąco robią wpisy w BIKu),
    jak za pół starałem się o hipoteczny, nie miałem już kłopotu. Normalnie
    używałem karty i spłacałem ją terminowo.

    --
    igoR