  • Data: 2002-03-16 18:21:06
    Temat: Re: Jak zdobuć vise classic
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a6vsi4$c0t$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    > konto

    > Nie sobie bedzie dodatkowa. A czy na tej dodatkowej bedzie moje imie czy
    > żony? Bo np. teraz jak główna osoba w Pekao SA jest moja żona a na karcie
    > jest moje imie. Więc jak to jest w tym przypadku? Pomóżcie prosze bo mnie
    > czas bardzo nagli

    zawsze na karcie sa podawane dane osoby ktora sie nia posluguje - czyli na
    karcie dla ciebie zawsze bedzie twoje imie i nazwisko a na karcie dla zony
    zawsze bedzie zony imie i nazwisko - niezaleznie kto jest glownym
    wlascieielm konta - a co do karty kredytowej - chcesz korzystac z kredytu
    zagranica - ale czy wiesz juz jak rozwiazesz sparwe splaty limitu -
    najdluzszy okres kredytowania to chyba 50 dni w wbk - a jesli nie splacisz
    minimalnej kwoty to bank karte zablokuje i nie bedziesz mogl jej uzywac
    nigdzie ;-)
    bartek