  • Data: 2010-12-29 14:51:23
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracuj?c na innych?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Dec 2010 15:45:24 +0100, "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote:

    >Naszukałem się trochę, ale znalazłem:
    >Art. 75. 1. W razie stwierdzenia przez bank kredytujący, że warunki
    >udzielenia kredytu nie zostały dotrzymane, lub w razie zagrożenia terminowej
    >spłaty kredytu z powodu złego stanu majątkowego kredytobiorcy, bank może:

    no właśnie. Jeśli klient spłaca, a warunków dotrzymał - nie mogą
    wypowiedzieć. Czy ktokolwiek ma w umowie warunek, że LTV nie może
    wzrosnąć powyżej X w żadnym momencie obowiązywania umowy?

    >3. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy kredytu kredytobiorca jest
    >obowiązany do niezwłocznego zwrotu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami
    >należnymi bankowi za okres korzystania z kredytu, o ile umowa kredytu nie
    >stanowi inaczej.

    Przy okazji: to może być furtka (jeśli umowa tego nie reguluje) do
    spłacenia bankowi kredytu wcześniej bez ponoszenia kosztów przyszłych
    odsetek.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski