  • Data: 2005-04-18 08:24:05
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: Życzliwy <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:d3vqcv$fn5$1@news.onet.pl...
    > Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
    > służą do dyskusji
    >
    > Znajomy, znajomego i jeszcze mamy nie dziekowac za info. A probowales
    > gdzies to sprawdzic? Na przyklad na mLinii? ;)

    Jeżeli bank chce coś utrzymać w tajemnicy to raczej nie będzie informował o
    tym mlinek , zresztą mlinia co niestety wiem z doświadczenia zdecydowanie
    nie jest wiarygodnym źródłem informacji.

    Poza tym jestem sceptycznie nastawiony do informacji przekazywanych przez
    rzeczników prasowych , oni zawsze mówią tylko to co jest dla nich wygodne.
    Póki co znajomego nie skreślam.

    Dla mnie EOT