  • Data: 2006-04-07 11:29:28
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:
    > Chodzi o dostępność porównywalną z BPH - a niestety BPH w Krakowie
    > jest bezkonkurencyjne, jeśli pominąć Fortisa który odpada z innych
    > powodów :)

    Już nie przesadzaj. Sez@am to najgorszy badziew jaki znam. Ciągle coś nie
    działa, co rusz system kart jest offline i pokazuje dane sprzed trzech dni.
    Może i ma dużą funkcjonalność, ale co z tego, skoro nie działa poprawnie.
    Pekao napewno jest bardziej online niż sez@am, choć pewnie ma mniejsza
    funkcjonalność. Nie wiem jak wygląda pekao24, ale tragedii chyba nie ma. No
    i pewnie znacząca część bankomatów bph zostanie włączonych do sieci pekao.
    Podobnie Pl@net -może nie jest idealny, ale podstawową funkcjonalność ma i
    działa ok; i jest online do godziny 21.00 :). Póki co jest niewiele kont z
    bezpłatnymi bankomatami - epakiet, ing vip, boś, citi gold.... Żadna z tych
    ofert nie dobrego online'owego internetu.
    Zdecydowanie najlepszy internet ma MultiBank, ale oferta jest prawie
    identyczna do mBanku...
    Jeśli potrzebujesz bankomatów, dużej funkcjonalności + inetu online, to
    będziesz skazany na dwa konta. Np. mBank + epakiet.