    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Date: Fri, 7 Apr 2006 12:41:50 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 13:29:28 +0200, mm napisał(a):

    > Już nie przesadzaj. Sez@am to najgorszy badziew jaki znam.

    Cóż, jakoś miałem (i mam) okazję używać różnych systemów wwwbankingu
    i jeśli chodzi o funkcjonalność - to BPH jest absolutnie bezkonkurencyjny.

    > Ciągle coś nie działa, co rusz system kart jest offline i pokazuje dane
    > sprzed trzech dni.

    Jakoś ja się z tym od pewnego czasu nie spotykam. Informacje o kartach są
    aktualne, lista blokad już doszła. W innych bankach też się zdarzają
    mniejsze czy większe problemy - co chwila widzę jak tu ktoś klnie na bank
    bo jest przetwarzanie, konserwacja, przejściowe problemy i jeszcze inne
    dziwadła. W citibanku system jest do bani i zabezpieczony gorzej niż
    skarbonka postawiona przed domem, w Raiffeisenie coś czasami działa a
    czasami nie...

    > Może i ma dużą funkcjonalność, ale co z tego, skoro nie działa poprawnie.

    For me it works.

    > Pekao napewno jest bardziej online niż sez@am,

    jw. - dla mnie sez@m jest w wystarczającym stopniu online. To, że transakcje
    działają pn-pt od 8 do 20 jestem w stanie przeboleć.

    > Podobnie Pl@net -może nie jest idealny, ale podstawową funkcjonalność ma i
    > działa ok; i jest online do godziny 21.00 :).

    Dla mnie wystarczy że Pl@net nie działa pod linuxem i jest niewygodny jak
    cholera - w zasadzie nieużywalny...

    > Póki co jest niewiele kont z bezpłatnymi bankomatami - epakiet, ing vip,
    > boś, citi gold.... Żadna z tych ofert nie dobrego online'owego internetu.

    ING ma system najbardziej zbliżony funkcjonalnością do BPHowego - ale
    niestety jeszcze daleko...

    > Jeśli potrzebujesz bankomatów, dużej funkcjonalności + inetu online, to
    > będziesz skazany na dwa konta. Np. mBank + epakiet.

    Zobaczymy. Na razie liczę na to, że jednak system BPHowy zostanie... Po
    prostu ich pakiet usług najbardziej mi odpowiada: dobry online, naprawdę
    bezpłatna karta (bez żadnego bawienia się w straszenie banku że się
    odejdzie), wygodne i nieopodatkowane :) lokaty...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004