  • Data: 2005-01-03 20:04:53
    Temat: Re: Jaka karta do zakupów w internecie ( w USD) ?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "michal Kornacki" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:crbskn$1vt$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcę założyć oddzielne konto, którego będę używał do drobnych zakupów w
    > internecie.

    Zapewnie zależy od tego gdzie płacisz i prawdopodobnie za co płacisz. Mi na
    przykład eKarta do eKonta mBanku świetnie się sprawdza ale ja płace nią za
    rózne usługi świadczone przez Internet (hosting itd.) Czasami płatnosci są
    bardzo małe (1.5 dolara osobno za listingi do hostingu) i nie zauważyłem
    prowizji.

    Vizvary