  • Data: 2005-02-04 21:52:27
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa. [ Tylko dla użytkowników ;-) ]
    Od: "Rafal" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ctq5qi$c31$1@achot.icm.edu.pl...
    > pozytyw
    > a czy miałeś wątpliwą przyjemność zgłaszać reklamację?
    > a jeśli tak to jak teoria ma się do ideału, bo o to głównie mi chodziło...

    Tak - w tym raz kradzież i raz reklamacje niezasadną (w chwili zgłaszania
    nie wiedziałem że jest bezsasadna) Kradzież- tylko telefonicznie, bez
    żadnych papierów. Niezasadne- źle ustawiłem termin spłaty zadłużenia w innym
    banku (dzień za późno), a jak zobaczyłem opłatę za spóźnioną spłatę,
    zadzwoniłem z awanturą zamiast sprawdzić kiedy faktycznie poszła kasa. O
    dziwo zdjęli tę opłatę :) choć kasa wyszła z mojego banku o dzień za późno
    :). praktyka ma się wręcz lepiej niż teoria