eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaka karta kredytowa. [ Tylko dla użytkowników ;-) ]Re: Jaka karta kredytowa. [ Tylko dla użytkowników ;-) ]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.astercity.net!news
    .aster.pl!not-for-mail
    From: "Rafal" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka karta kredytowa. [ Tylko dla użytkowników ;-) ]
    Date: Fri, 4 Feb 2005 22:52:27 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 23
    Message-ID: <cu0qfi$132r$1@mamut1.aster.pl>
    References: <ctoie4$trs$1@achot.icm.edu.pl> <ctojh3$8ij$1@inews.gazeta.pl>
    <ctq5qi$c31$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 180-mia-8.acn.waw.pl
    X-Trace: mamut1.aster.pl 1107553586 35931 62.121.75.180 (4 Feb 2005 21:46:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 21:46:26 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335983
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ctq5qi$c31$1@achot.icm.edu.pl...
    > > karta Citi :
    > > ad1.) po zgłoszeniu reklamacji (telefonicznie oczywiście) kwota
    reklamacji
    > > jest czasowo uznawana na rachunku klienta, do czasu jej ostatecznego
    > > rozstrzygnięcia. Jeśli rozstrzygniecie reklamacji jest niekorzystne dla
    > > klienta, kwota ponownie obciąża rachunek KK
    > pozytyw
    > a czy miałeś wątpliwą przyjemność zgłaszać reklamację?
    > a jeśli tak to jak teoria ma się do ideału, bo o to głównie mi chodziło...

    Tak - w tym raz kradzież i raz reklamacje niezasadną (w chwili zgłaszania
    nie wiedziałem że jest bezsasadna) Kradzież- tylko telefonicznie, bez
    żadnych papierów. Niezasadne- źle ustawiłem termin spłaty zadłużenia w innym
    banku (dzień za późno), a jak zobaczyłem opłatę za spóźnioną spłatę,
    zadzwoniłem z awanturą zamiast sprawdzić kiedy faktycznie poszła kasa. O
    dziwo zdjęli tę opłatę :) choć kasa wyszła z mojego banku o dzień za późno
    :). praktyka ma się wręcz lepiej niż teoria



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1