  • Data: 2010-12-06 13:51:22
    Temat: Re: Jaką kartą najlepiej zapłacić za zakupy w USA?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 13:36:56 +0000 (UTC), mnt22 napisał(a):

    > Może to i bzdura. Może błąd. Może dobra wola. W każdym razie - cena,
    > którą Amazon podaje na swojej stronie w momencie składania zamówienia
    > jest dla klienta wiążąca.

    Cały czas o tym piszę, prostuję tylko twoje błedne wytłumaczenia tego
    faktu.

    > Jedyne, na co trzeba uważać to wartość
    > zamówienia. Jest tak, jak piszesz - Amazon pokrywa, ale nie wartość VAT,
    > a "import fees" do pewnego progu. VAT nie może wynosić aż 60$, tam musi
    > być oprócz tego.

    Od takiego zakupu + cło powinien wynosić nawet więcej (ale nie znam stawki
    celnej dla okładki by dokładnie policzyć a szukać mi się nie chce). Vat to
    22% (a już niedługo 23) to niestety całkiem sporo, od samego kindla 3G z
    wysyłką to > 46$.

    --
    Kojer