  • Data: 2007-08-04 14:54:22
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lwh" <...@v...pl> wrote in message news:f922k4$g36$1@news.onet.pl...

    > Jeszcze będziesz sobie pluł w brodę, że nie skorzystałeś z propozycji.
    > Tobie taka karta jest zbędna. Będzie jedynie wielkim balastem
    > Zrozumiesz to za jakiś czas

    Hm... a pomyslales o osobach, ktore maja np niedowlad reki i latwiej im jest
    wcisnac 4 liczby niz podpisac slipa? Wg przeciwnikow PINowania pewnie takie
    osoby w ogole powinny byc pozbawione uzywania kart?
    Coraz wiecej jest tez samoobslugowych urzadzen w ktorych sie potwierdza
    transakcje PINem np. samoobslugowe stacje benzynowe, terminale biletowe i
    Cinema City, terminale do doladowan kart prepaid itp. Urzadzen tych jest
    coraz wiecej, oczywiscie mozna zyc trzymajac sie od nich z daleka, ale ich
    uzywanie bardzo czesto jest wygodne. Przy pobliskim Carrefourze mam stacje
    benzynowa, ktora skalada sie z 3 czesci tradycyjnej i samoobslugowej. Zawsze
    zaskakuje mnie, ze wiele osob stoi w kolejce w czesci tradycyjnej kiedy na
    samoobslugowej jest pusto. Ja korzystam z samoobslugowej, skoda mi czasu na
    stanie w kolejce.
    BTW jakby siegnac do archiwum to jeszcze ze 3 lata temu ludzie wiele osob
    piszacych na liste bala sie uzywania kart w Internecie, tak jak dzis
    PINowania ;).

    MK