eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp. › Re: Jaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp.
  • Data: 2002-06-25 09:39:22
    Temat: Re: Jaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Jun 25, 2002 at 11:30:13AM +0200, Witek wrote:

    > Pewnie moze, ale AFAIK te ubezpieczenia kart sa podobno strasznie drogie.
    > Zobaczymy, co 'przyniesie' ustawa... -oczywiscie dla 'zwyklych' kart.

    Ja tego naprawde nie rozumiem. Bierze taki czlowiek (nic do Ciebie
    personalnie) karte marki karta (cos jak wino marki wino) i jak potem
    go okradna (straci wzrok) to ma pretensje do banku (producentu napoju
    orzezwiajacego).

    Dlaczego nie mozna pomyslec wczesniej? Ktos tutaj pisal ze w pol
    godziny okradli go na tyle ze te wszystkie oplaty citkowe zwrocily sie
    od razu!

    --

    --w