  • Data: 2010-12-22 07:31:43
    Temat: Re: Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ierasc$i6r$...@n...onet.pl...

    > Dyskusyjna sprawa, jedni twierdza, ze mozliwe, inni, ze nie.

    Jacyś nieudacznicy twierdzą, że nie mogą złożyć zażalenia na postanowienie o
    nadaniu klauzuli? Albo że Jakaś Siła zabrania im złożenia powództwa
    przeciwegzekucyjnego? Po przeczytaniu historii matematycznych analfabetów od
    kredytu Alicja w PKO BP nic mnie już nie zdziwi.

    > Zawsze lepiej niech bank dowodzi swoich racji, niz ty, ze nie jestes
    > zyrafa. Moim zdaniem BTE nie powinien w ogole istniec, a bank powinien
    > pozywac dluznika do sadu, tak jak np. zwykla firma.

    Ale to jest inna kwestia. Samo istnienie BTE jest w pewnej mierze
    kuriozalne, podobnie jak wiele innych rzeczy w tym państwie. Jednakże sama
    górna wysokość możliwego do wystawienia BTE zawarta w umowie, to IMO
    szczegół bez istotnego znaczenia, choć może groźnie wyglądać.