  • Data: 2004-10-04 17:12:35
    Temat: Re: Jaka najlepsza lokata walutowa ?
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aaaa, to trzeba było tak od razu pisać :-))
    Podziel swoje pieniążki na kilkanaście banków, uwzględniając wysokość gwarancji
    wypłacalności wkładów...
    Ktoś przypomni ile to na dziś dokładnie?
    JaC

    > Niedawno wrocilem z USA i chcialem gdzies "przechowac" pieniadze do czasu az dolar
    troche przynajmniej podkoczy wiec z tad moje
    pytanie ktora polecacie lokate walutowa na okrs 3 lub 6 miesiecy.