-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Jaka nowa nazwa BPHPBK? I takie moje wymysly ;)
Date: Tue, 15 Jul 2003 17:15:03 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 34
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl
Message-ID: <bf15j8$k2t$1@news.onet.pl>
References: <bf158p$jer$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello062179062116.chello.pl
X-Trace: news.onet.pl 1058281896 20573 62.179.62.116 (15 Jul 2003 15:11:36 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 15 Jul 2003 15:11:36 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:251388
[ ukryj nagłówki ]A i jeszcze cos ;)
Taki fragmencik dzisiejszych wypocin:
"(...) brytyjski bank internetowy EGG. Osiągnięcie w ciągu niespełna
dwóch lat wskaźnika rozpoznawalności na poziomie 88% , porównywalnego
z bankami obecnymi na tamtejszym rynku od ponad 100 lat, jest ogromnym
sukcesem. Taki wynik był jednak okupiony wysokimi kosztami. Półroczna,
zmasowana kampania reklamowa trwająca do czerwca 2000 roku pochłonęła
23,4 milionów funtów, podczas gdy uruchomienie banku kosztowało 17,7
milionów funtów. Według danych z "The Banker" zsumowane koszty
związane ze startem Egg.com wyniosły w sumie ponad 310 mln euro."
" Jak szacują specjaliści, wprowadzenie nowej marki na rynek USA to
średni wydatek 30 mln dolarów. "
A i jeden cytat z naszego podworka:
"Głęboką tajemnicą pozostaje cena, jaką banki płacą za wprowadzenie na
rynek nowej nazwy czy choćby nowego logo.
Jedynie Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych przyznał, że za całą
operację zmiany nazwy w przejmowanym przez siebie Cukrobanku zapłacił
jedynie 200 tys. zł. Jednak to niewielkie koszty związane z przejęciem
bardzo niewielkiej spółki.
Nordea ujawnia tylko część kosztów zmiany swojej nazwy.
- Tylko na kampanię informacyjną związaną ze zmianą marki wydaliśmy 2
mln zł. Koszty przemianowania oddziałów, zakupu druków itp. były o
wiele wyższe -- mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor marketingu Nordea
Bank Polska.
Nie ujawnia, jakie są planowane koszty zmiany nazwy w przejmowanym LG
Petro Banku. "
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...