eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaka nowa nazwa BPHPBK? I takie moje wymysly ;)Re: Jaka nowa nazwa BPHPBK? I takie moje wymysly ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka nowa nazwa BPHPBK? I takie moje wymysly ;)
    Date: Tue, 15 Jul 2003 17:15:03 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl
    Message-ID: <bf15j8$k2t$1@news.onet.pl>
    References: <bf158p$jer$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179062116.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1058281896 20573 62.179.62.116 (15 Jul 2003 15:11:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Jul 2003 15:11:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:251388
    [ ukryj nagłówki ]

    A i jeszcze cos ;)
    Taki fragmencik dzisiejszych wypocin:

    "(...) brytyjski bank internetowy EGG. Osiągnięcie w ciągu niespełna
    dwóch lat wskaźnika rozpoznawalności na poziomie 88% , porównywalnego
    z bankami obecnymi na tamtejszym rynku od ponad 100 lat, jest ogromnym
    sukcesem. Taki wynik był jednak okupiony wysokimi kosztami. Półroczna,
    zmasowana kampania reklamowa trwająca do czerwca 2000 roku pochłonęła
    23,4 milionów funtów, podczas gdy uruchomienie banku kosztowało 17,7
    milionów funtów. Według danych z "The Banker" zsumowane koszty
    związane ze startem Egg.com wyniosły w sumie ponad 310 mln euro."
    " Jak szacują specjaliści, wprowadzenie nowej marki na rynek USA to
    średni wydatek 30 mln dolarów. "

    A i jeden cytat z naszego podworka:
    "Głęboką tajemnicą pozostaje cena, jaką banki płacą za wprowadzenie na
    rynek nowej nazwy czy choćby nowego logo.

    Jedynie Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych przyznał, że za całą
    operację zmiany nazwy w przejmowanym przez siebie Cukrobanku zapłacił
    jedynie 200 tys. zł. Jednak to niewielkie koszty związane z przejęciem
    bardzo niewielkiej spółki.

    Nordea ujawnia tylko część kosztów zmiany swojej nazwy.

    - Tylko na kampanię informacyjną związaną ze zmianą marki wydaliśmy 2
    mln zł. Koszty przemianowania oddziałów, zakupu druków itp. były o
    wiele wyższe -- mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor marketingu Nordea
    Bank Polska.
    Nie ujawnia, jakie są planowane koszty zmiany nazwy w przejmowanym LG
    Petro Banku. "



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1