  • Data: 2003-03-11 15:42:01
    Temat: Re: Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 10 Mar 2003 23:16:04 +0100), Marcin
    Kozłowski <s...@U...pl> był(a) napisał(a):

    >moze zrozumiesz wtedy gdy zalozysz sobie jakies inne _dobre_ konto
    >i zobaczysz co ono oferuje , a czesto nawet za darmo..

    Hm... Mam jeszcze Lukasa, mBank, LGNet i Inteligo. A i tak sentymentem
    darzę PeKaO. Najsensowniejszy bank, jaki znam. na razie mam mało kasy,
    więc nie ruszam konta w nim, ale jak się lekko odkuję, to przeniosę
    się do Telepekao i wtedy wszystkie inne się będą mogły schować.
    Zostawię sobie mBank jako lokatę.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/