  • Data: 2002-08-10 19:02:41
    Temat: Re: Jaka to karta
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę odpowiedzcie na jedno pytanie - czy np. VE wydawana do rachunków w
    > inteligo czy mbanku jest kartą kredytową???
    > Przecież nie wypłacę więcej niż mam na rachunku więc gdzie tu ta jej
    > kredytowość???

    Inteligo i mBank wydają jak na razie wyłącznie karty DEBETOWE, a nie kredytowe.
    Nie ma takiej możliwości, aby przy pomocy tych kart więcej wypłacić niż
    dostępne saldo. Chyba, że da się jakoś oszukać system ... Ale i tak naliczą
    odsetki za niedozwolony debet, chyba, że zaciągasz kredyt, to zmienia wtedy
    postać rzeczy.