  • Data: 2009-12-16 22:07:58
    Temat: Re: Jakąlokatę ... - po wizycie w Eurobanku
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast w przypadku konta on-line
    > niezbędne są comiesięczne wpłaty w wysokości 800 zł.

    W razie trudności ze spełnieniem warunku wystarczy wpłacic i zaraz wypłacic.
    Sami pracownicy EB polecają to wspaniałe rozwiązanie. Poza tym konto jest
    darmowe również wtedy, kiedy masz 10 tys. zł w eurobanku.

    > Zmiana od nowego roku polega na tym, że tylko pierwsza wypłata w miesiącu
    > z rachunku oszczędnościowego jest darmowa, każda następna kosztuje
    > 2,95 zł.

    Nie trzeba w ogóle wypłacac z rachunku oszczędnościowego, można przesunąc na
    podstawowy rachunek i z niego wypłacac. Wydaje mi się, że takie przesuwanie
    pozostaje bezpłatne.